سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
 
عنوان آخرین اخبار
انتقاد شدیداللحن دو نماینده مجلس ایران از رهبر حماس
از امروز 88.7.15 خبر گزاری لک نیوز آغاز به کارکرد
پشت پرده تصاحب مخابرات توسط برخی نهادها
سعید حجاریان: از همه جا بی خبر بودم، شما باید تعریف کنید
اقتصادی کردن نظامیها و امنیتیها، انحرافی که از دوران هاشمی و رضا
شگفتی حجاریان ازشنیدن حوادث خارج زندان
نابغه هاعلیه کارگردان متجاوز
خبرهایی از اوین - بازجوی ابطحی به سراغ رمضان‏زاده رفت
آنتن های سرطان زا پرندگان تهران را کوچاند
هشدار سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران، درخصوص حفظ جان بهزاد ن
عکس: انتخابات رضاخانی
سکوت رادان درباره نقش خود در کهریزک
درسهای انتخابات «افغان»ها به همسایه متمدن
عصبانیت رجا:چرا آینده ازلباس شخصیهاانتقاد می کند
انتصاب مهم درسپاه:نقدی فرمانده بسیج شد
[همه عناوین(22)]

عکس: انتخابات رضاخانی
نوشته شده در 88/7/15:: 10:53 عصر

عکس: انتخابات رضاخانی<\/h2>

موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی سندی را درخصوص شیوه "انتخاب!" رضاخان منتشر کرد. در متن این سند آمده است:

حضور محترم حضرت حکمران دام اقباله

حسب‌الامر بندگان حضرت اشرف‌، امارت لشکر ایالت عظمی ابلاغ می‌دارد که انتخابات قراچه داغ به ترتیب ذیل حتماً باید خاتمه یابد. 
قراچه داغ دو نفر وکیل خواهد داشت‌، اول حضرت اشرف (سردارسپه‌) دوم میرزا سلیم خان ایزدی ساکن تهران‌. باید حضرت اشرف بیشتر از میرزا سلیم خان دارای رای باشند و غیر از اشخاص فوق کس دیگری انتخاب نشود. در صورت تخلف‌، بدون هیچ ملاحظه از شغل خود منقص خواهید شد. خواهشمند است عین ابلاغیه را امضا فرموده عودت دهند. ضمناً حسب‌الامر لازم است‌، ابلاغ مواد فوق‌الذکر را در دو نسخه با خط و امضای خودتان توسط حامل در پاکت سر به لاک ارسال دارند.

ادامه مطلب...

دیدگاه شما
سکوت رادان درباره نقش خود در کهریزک
نوشته شده در 88/7/15:: 10:53 عصر

سکوت رادان درباره نقش خود در کهریزک<\/h2>

احمدرضا رادان در پاسخ به ایلنا در رابطه با شایعه نقش خود در بازداشتگاه کهریزک پاسخی نداد و گفت: اقدام دومی که در انقلاب‌های رنگین صورت می‌گیرد این است که در صورت موفق نشدن، تلاش می‌کنند، نیروهای اثرگذار را از صحنه خارج کنند؛ ضربه‌هایی هم وارد شد که هدف، خارج کردن این نیروها است تا اگر قائله‌ای پیش آمد نتوانند کارآیی لازم را داشته باشند.

سردار رادان پس از چند ماه غیبت رسانه‌ای و چهار روز پس از اینکه فرمانده ناجا گفت: 7 تا 10 نفر از نیروی انتظامی در موضوع کهریزک بازداشت شدند، در جمع خبرنگاران حاضر شد. او در رابطه با شایعه نقش خود در بازداشتگاه کهریزک پاسخی نداد و از سوی دیگر گفت: در مقابل پرسنل ناجا و یگان ویژه سر تعظیم پایین می‌آورم.

ادامه مطلب...

دیدگاه شما
درسهای انتخابات «افغان»ها به همسایه متمدن
نوشته شده در 88/7/15:: 10:53 عصر

درسهای انتخابات «افغان»ها به همسایه متمدن<\/h2>

در حالی که پس از ارائه طرح محسن رضایی در خصوص ایجاد نهادی فراتر از قوای سه گانه برای انتخابات، حامیان دولت آن را «افغانیزه کردن انتخابات ایران» توصیف کردند، خبرنگار آینده اطلاعات تازه و قابل تأملی را درباره انتخابات افغانستان منتشر کرد...این کمیته قبل از انتخابات،230 تذکر و اخطار کتبی در خصوص تخلفات به رئیس جمهور داد

در حالی که پس از ارائه طرح محسن رضایی در خصوص ایجاد نهادی فراتر از قوای سه گانه برای نظارت بر انتخابات، حامیان دولت برای تخریب وی، آن را «افغانیزه کردن انتخابات ایران» توصیف کردند، خبرنگار آینده اطلاعات تازه و قابل تأملی را درباره انتخابات افغانستان منتشر کرد.

بنابراین گزارش، با وجود ادعاها، شائبه ها و شواهد گسترده از بروز تقلب در برخی حوزه های رأی گیری افغانستان و مسلح بودن شمار زیادی از مردم، درگیری خاصی بین مردم این کشور بر سر نتایج انتخابات به وجود نیامد، حال آن که نه فرهنگ و مدنیت مردم افغانستان از مردم ایران بالاتر است و نه کاندیداهای آن ها نسبت به نظام حکومتی خود پایبندتر از کاندیداهای ایرانی بودند.

ادامه مطلب...

دیدگاه شما
عصبانیت رجا:چرا آینده ازلباس شخصیهاانتقاد می کند
نوشته شده در 88/7/15:: 10:53 عصر

عصبانیت رجا:چرا آینده از‌لباس شخصی‌هاانتقاد می کند<\/h2>

آینده در دفتری60متری،با5پرسنل مشکلات شدید مالی فعالیت می کند،اما رجانیوز بدون اعلام میزان هزینه‌های خود،آینده را متهم به وصل بودن به خزانه نفتی کرده است ودرباره‌خودمی‌نویسد:وبلاگ می نویسند، روزنامه منتشر می کنند، نمایشگاه برپا می کنند، تجمع برگزار می کنند، شیشه سفارت می شکنند، لازم باشد چوب هم دست می گیرند

در پی انتشار سخنان آقای سعیدقاسمی علیه فرزندان شهدا و ... که در ذیل آن نظرات بییندگان سایت آینده منتشر شد،سایت رجانیوز که وابسته به تعدادی از مسئولین وزارت ارشاد است، آینده را متهم به تخریب افسران جنگ نرم کرد.

 

با وجود آنکه آینده پیش از این اعلام کرده است در دفتری حدودا 60متری و با پرسنلی در حد انگشتان یک دست و مشکلات شدید مالی به فعالیت خود ادامه می دهد، رجانیوز بدون آنکه میزان هزینه ها، محل تامین و چگونگی ارتباط مسئولین خود را به منابع دولتی اعلام کند، آینده را متهم به وصل بودن به خزانه نفتی کرده است.

 

این درحالی است که از ابتدای حوادث پس از انتخابات، آینده اعلام کرده بود، عملکرد گروههای لباس شخصی در هتک حرمتها و اعمال غیرقانونی با مبانی شرعی و دیدگاههای رهبر انقلاب در تضاد است که آیت الله خامنه‌ای طی ماه های اخیر بارها بر آن تصریح کرده اند، اما گروههای افراطی که مدعی ذوب در ولایت هستند، همچنان به اعمال خلاف شرع آشکار مشغولند.

دیدگاه شما
انتصاب مهم درسپاه:نقدی فرمانده بسیج شد
نوشته شده در 88/7/15:: 10:53 عصر

انتصاب مهم درسپاه:نقدی فرمانده بسیج شد
فرمانده کل قوا با صدور احکام جداگانه ای، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی را به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار سرتیپ پاسدار سیّد محمد حسین زاده حجازی را به سمت معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی را به سمت جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده را به سمت فرماندهی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.
به گزارش ایسنا، متن احکام صادره به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی
ادامه مطلب...
دیدگاه شما
حضور مهندس موسوی در جشن تولد شجریان
نوشته شده در 88/7/15:: 10:53 عصر

حضور مهندس موسوی در جشن تولد شجریان

جشن سالگرد تولد استاد محمدرضا شجریان از سوی هنرجویان کارگاه آواز با حضور رئیس فرهنگستان هنر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در این مراسم غیر رسمی که بعد از ظهر امروز و بدون اطلاع قبلی برای این استاد آواز ایران برگزار شد ابتدا یکی از هنرجویان متنی را قرائت کرد که قبل از به اتمام رسیدن آن مهندس موسوی به جمع حضار در کارگاه  پیوست.

ادامه مطلب...
دیدگاه شما
منافقین جدید چه کسانی هستند؟
نوشته شده در 88/7/15:: 10:53 عصر

منافقین جدید چه کسانی هستند؟

فواد صادقی

«لا اعبد ما تعبدون و لا انتم عابدون ما اعبد»

دستور خداوند به پیامبر اکرم (ص) برای ایجاد مرز روشن اعتقادی میان خود و مشرکان که در پایان با عبارت صریح «لکم دینکم و لی دین» همراه می شود، به خوبی ضرورت مرزبندی میان خودی و غیرخودی را در جامعه اسلامی آشکار می کند. خودی و غیرخودی که معیار آن توحید است و پایبندی به اصول دین.

ناگفته هویداست ضرورت این مرزبندی نه فقط در برهه ای خاص و در برابر قشری مخصوص است و در همه زمان ها و همه جوامع، باید به خوبی میان موحدان و مشرکان، مومنان و کافران، این تفکیک در ظاهر و باطن صورت گیرد و دقیقاً به همین دلیل است که در قرآن کریم میزان حساسیت و هشداری که نسبت به منافقین به چشم می خورد و حتی درباره کافران و مشرکان نیز به این شدت دیده نمی شود. چرا که منافقان مرزبندی روشنی در اصول اعتقادات خود یا ظاهر و باطن و قول و عملشان به چشم نمی خورد.

منافقان به تعبیر قرآن کریم، به زبان به خداوند اعتقاد دارند، اما در دل بی اعتقادند، در علنی و عموم با مومنین همراه هستند، اما در خلوت علیه آنانند، گاه اطاعت از خدا و رسول(ص) را اظهار می کنند و گاه در عمل از دستورات و احکام دینی سرپیچی می کنند و در یک کلام، منافقان مرزبندی روشن در جامعه را دچار ابهام می کنند و به همین دلیل است که از آن رأفت و رحمت الهی و اسلامی که شامل مومنان و در انتظار گناهکاران است، بی بهره اند.
ادامه مطلب...

دیدگاه شما
مادر سهراب اعرابی: آقای حدادعادل، آیا از «عادل» بودن فقط این نام
نوشته شده در 88/7/15:: 10:53 عصر

مادر سهراب اعرابی: آقای حدادعادل، آیا از «عادل» بودن فقط این نام را یدک می کشید؟
به گزارش سرمایه، پروین فهیمی مادر سهراب اعرابی، در نامه ای به حداد عادل از مواضع نسنجیده وی به‌شدت انتقاد کرد.

جناب آقای حدادعادل آیا شما واقعاً «عادل» هستید همانطور که نام خانوادگی تان است یا اینکه از «عادل» بودن فقط این نام را یدک می کشید؟ آقای حداد عادل، شما را نماینده ما مردم در مجلس معرفی می کنند، یعنی باید از مردم دفاع کنید، از من مادر که فرزندم را کشته اند و بعد از سه ماه و اندی هنوز هیچ مسوولی و هیچ ارگانی و قوه ای در این مملکت پاسخگوی من نبوده و هنوز معلوم نیست کدام نیرو یا چه کسی او را کشته، به کجا برده و بعد از چندین روز او را عریان به پزشکی قانونی تحویل داده است.

من و مادران دیگر هر روز و هر لحظه فقط به خدای خود پناه می بریم و از پروردگامان برای مجازات قاتلان و آمران درخواست کمک می کنیم و مطمئناً اوست که ما را درمی یابد زیرا چشم بینایی در مسوولان نیست که اشک و آه ما را ببینند.
ادامه مطلب...

دیدگاه شما
مخابرات را سپاه نخریده توجیهاتی که بر ابهامات افزود!!
نوشته شده در 88/7/15:: 10:53 عصر
مخابرات را سپاه نخریده
توجیهاتی که بر ابهامات افزود!!

نکته مهم در معامله، پرداخت 8 میلیارد دلار بهای سهام است، اما با اظهارات روز گذشته سخنگوی کنسرسیوم مشخص شد خریدار این معامله هنگفت که فاقد سرمایه لازم برای انجام چنین معامله ای بوده، قصد دارد با پذیره نویسی و دریافت وجه از مردم سرمایه لازم برای پرداخت بهای مخابرات را فراهم کند


در حالی که خریدار شرکت مخابرات دیروز سعی کرد با برگزاری کنفرانس خبری، ابهامات موجود درباره وابستگی این کنسرسیوم به برخی نهادها را توجیه کند، این اظهارات بر ابهامات معامله افزوده است.
به گزارش خبرنگار «آینده»، سخنگوی کنسرسیوم خریدار شرکت مخابرات، با استناد به سهامی عام بودن برخی شرکت های عضو این کنسرسیوم یا سهامدار بودن تعداد زیادی از بازنشستگان سپاه در این شرکت ها، آنها را خصوصی جلوه دهد، در حالی که ملاک دولتی بودن و خصوصی بودن، سهامی عام یا خاص بودن شرکت ها نیست، بلکه نحوه تعیین مدیریت این شرکت هاست.
به طور نمونه، شرکت ایران خودرو و سایپا که دو خودروساز بزرگ کشور می باشند، هر دو سهامی عام بوده و هزاران سهام دار خصوصی حقیقی و حقوقی دارند. اما به جهت آن که اکثر سهام این شرکت ها متعلق به وزارت صنایع، تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری است و عملاً هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت ها توسط دولت تعیین می شود، این شرکت ها دولتی تلقی می شوند.
ادامه مطلب...

دیدگاه شما
انصاری خطاب به لاریجانی:چرا نمیگذارند درباره انتخابات هم مثل هول
نوشته شده در 88/7/15:: 10:53 عصر
انصاری خطاب به لاریجانی:چرا نمی‌گذارند درباره انتخابات هم مثل هولوکاست تحقیق شود؟
در پی اظهارات اخیر محمد جواد لاریجانی در خصوص سید حسن خمینی، مدیر موسسه نشر و آثار امام خمینی(ره) در نامه‌ای به وی تاکید کرد تامل بیشتری بر اهداف حرمت‌شکنان بیت امام خمینی (س) بنماید.

به گزارش ایلنا متن نامه محمد علی انصاری بدین شرح است :

جناب آقای دکتر محمد جواد لاریجانی 
با سلام

لطفا تامل بیشتری بر اهداف حرمت شکنان دودمان حضرت امام خمینی (س) بنمایید
چند گاهی است ملت ایران موجی از تخریب و شایعه و بعضا اهانت را علیه بیت شریف امام و خصوصا حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید حسن خمینی مشاهده می‌کند اینجانب به تاسی به بیت مکرم امام بنا نداشتم به دروغ پردازی‌ها و دشنام‌ها و تخریب‌ها پاسخ گویم اما سابقه آشنایی مرا برآن داشت که چند کلامی هر چند کوتاه در این باره بنگارم باشد که اگر لازم بود در آینده شرح و بسط بیشتر در این حوزه بدهم.

ادامه مطلب...
دیدگاه شما
<      1   2   3      >

عنوان آخرین اخبار
انتقاد شدیداللحن دو نماینده مجلس ایران از رهبر حماس
از امروز 88.7.15 خبر گزاری لک نیوز آغاز به کارکرد
پشت پرده تصاحب مخابرات توسط برخی نهادها
سعید حجاریان: از همه جا بی خبر بودم، شما باید تعریف کنید
اقتصادی کردن نظامیها و امنیتیها، انحرافی که از دوران هاشمی و رضا
شگفتی حجاریان ازشنیدن حوادث خارج زندان
نابغه هاعلیه کارگردان متجاوز
خبرهایی از اوین - بازجوی ابطحی به سراغ رمضان‏زاده رفت
آنتن های سرطان زا پرندگان تهران را کوچاند
هشدار سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران، درخصوص حفظ جان بهزاد ن
عکس: انتخابات رضاخانی
سکوت رادان درباره نقش خود در کهریزک
درسهای انتخابات «افغان»ها به همسایه متمدن
عصبانیت رجا:چرا آینده ازلباس شخصیهاانتقاد می کند
انتصاب مهم درسپاه:نقدی فرمانده بسیج شد
[همه عناوین(22)]

کلمات کلیدی
انتقاد شدیداللحن دو نماینده مجلس ایران از رهبر حماس . خالد مشعل . قدرت‌الله علیخانی .
 
پایگاه خبری لک نیوز

تمام خبرها

خبرنامه
 
دوستان ما
جلوه

آ موزگار عشق
گمگشته
معرفت
دخترک
yazd blog
با نام تو ای تنهاترین
انتظار
یا ابا صالح المهدی جهان در انتظار توست
حامیان سپهرحیدری
حباب زندگی
حاج رضوان
شوکران
****شهدا شرمنده ایم****
عشق؛خدا؛پدر؛دوست دارم؛هدیه؛گل؛یادگاری؛عشق علی؛شادی
در پناه آسمون
وبلاگ علمی تخصصی حقوق ورسانه
علوم کامپیوتر
عشق یعنی در فراقش سوختن
شاهد
تنها
آرزو دارم سر آمپول‌ها نرم باشد!
مارسا12
سایت تفریحی سونگ ایل گوک
09370811917 s.m.s
وبلاگ تخصصی مهندسین مرتع و آبخیزداری
قرمز آ تشین
جستجو کردی نبود کلیک کن اینجا هست؟!!!!
کسب درآمد از طریق اینترنت
توسعه سینمای فاخر
بیا تو موزیک
یادداشت های یک روحانی
•.•ღ♥ღاز عشق تا دانلودღ♥ღ•.•
بسیج دانشجویی رودهن
پسر دوست داشتنی
سایت خبری مالباخته‏های شرکت هرمی گالف - حتما عضو شوید
مطالب جالب و سرگرمی
سریال دلنوازان
تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ
علی بلندگرامی
نوای عدالت
تفریحات مجازی (همه چی)
بسیج مدرسه عشق

...:: قالبهای پارسی بلاگ ::...
یکی هست یکی نیست غیر از خدا هم هیچکی نیست
قالب وبلاگ
بهترین های اینترنت
شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان جرقویه علیا
روش دات کام
 
 
  Laknews.Parsiblog.com © 2009 کلیه حقوق این وب سایت متعلق است به