سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
 
عنوان آخرین اخبار
انتقاد شدیداللحن دو نماینده مجلس ایران از رهبر حماس
از امروز 88.7.15 خبر گزاری لک نیوز آغاز به کارکرد
پشت پرده تصاحب مخابرات توسط برخی نهادها
سعید حجاریان: از همه جا بی خبر بودم، شما باید تعریف کنید
اقتصادی کردن نظامیها و امنیتیها، انحرافی که از دوران هاشمی و رضا
شگفتی حجاریان ازشنیدن حوادث خارج زندان
نابغه هاعلیه کارگردان متجاوز
خبرهایی از اوین - بازجوی ابطحی به سراغ رمضان‏زاده رفت
آنتن های سرطان زا پرندگان تهران را کوچاند
هشدار سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران، درخصوص حفظ جان بهزاد ن
عکس: انتخابات رضاخانی
سکوت رادان درباره نقش خود در کهریزک
درسهای انتخابات «افغان»ها به همسایه متمدن
عصبانیت رجا:چرا آینده ازلباس شخصیهاانتقاد می کند
انتصاب مهم درسپاه:نقدی فرمانده بسیج شد
[همه عناوین(22)]

عصبانیت رجا:چرا آینده ازلباس شخصیهاانتقاد می کند
نوشته شده در 88/7/15:: 10:53 عصر

عصبانیت رجا:چرا آینده از‌لباس شخصی‌هاانتقاد می کند<\/h2>

آینده در دفتری60متری،با5پرسنل مشکلات شدید مالی فعالیت می کند،اما رجانیوز بدون اعلام میزان هزینه‌های خود،آینده را متهم به وصل بودن به خزانه نفتی کرده است ودرباره‌خودمی‌نویسد:وبلاگ می نویسند، روزنامه منتشر می کنند، نمایشگاه برپا می کنند، تجمع برگزار می کنند، شیشه سفارت می شکنند، لازم باشد چوب هم دست می گیرند

در پی انتشار سخنان آقای سعیدقاسمی علیه فرزندان شهدا و ... که در ذیل آن نظرات بییندگان سایت آینده منتشر شد،سایت رجانیوز که وابسته به تعدادی از مسئولین وزارت ارشاد است، آینده را متهم به تخریب افسران جنگ نرم کرد.

 

با وجود آنکه آینده پیش از این اعلام کرده است در دفتری حدودا 60متری و با پرسنلی در حد انگشتان یک دست و مشکلات شدید مالی به فعالیت خود ادامه می دهد، رجانیوز بدون آنکه میزان هزینه ها، محل تامین و چگونگی ارتباط مسئولین خود را به منابع دولتی اعلام کند، آینده را متهم به وصل بودن به خزانه نفتی کرده است.

 

این درحالی است که از ابتدای حوادث پس از انتخابات، آینده اعلام کرده بود، عملکرد گروههای لباس شخصی در هتک حرمتها و اعمال غیرقانونی با مبانی شرعی و دیدگاههای رهبر انقلاب در تضاد است که آیت الله خامنه‌ای طی ماه های اخیر بارها بر آن تصریح کرده اند، اما گروههای افراطی که مدعی ذوب در ولایت هستند، همچنان به اعمال خلاف شرع آشکار مشغولند.

 

این سایت ضمن کنایه به نیروی انتظامی، رهبر انقلاب را متهم به تربیت نسلی کرده که صرفاً از او فرمان می برند و علاوه بر نوشتن وبلاگ، انتشار روزنامه، برپایی تجمع، شیشه سفارت می شکنند و لازم باشد چوب هم دست می گیرند، چون سپاه جوان پاسداران انقلاب اسلامی هستند!،سربازانی که به گفته رجا در وقت لزوم پیشروی می کنند، اشارت نشین نیستند. ملاحظه کاری سیاسی و جناحی ندارند، فرمانده کل قوا گفته، آرمانگرا باشید، مطالبه گر باشید.

  

این استدلالهای رجانیوز در حالی است که طبق فتوای آیت الله خامنه ای، در حکومت اسلامی غیر مامورین مجوز مراحل فراتر از تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر را ندارند.

 

متن کامل نوشته رجانیوز علیه سایت آینده در ادامه می آید:

 

مدتی است بانیان سایت بازتاب فیلتر شده، سایت آینده نیوز نامی را علم کرده اند. اما این سایت از جهاتی به سایت قبلی شباهت هایی دارد و تفاوت هایی. شباهت از این جهت که وجهه خود را اطلاع رسانی و تحلیل از مبنای انقلابی و اسلامی اعلام کرده است، تفاوت آن که دیروز -یعنی خیلی دیروز شاید، نزدیک چهار، پنج سال قبل- چنین تلاشی را داشت اما امروز از اعمال خبری نیست که در ادامه به تفصیل به آن پرداخته می‌شود.

 

شباهت از این جهت که اخبار مجمع تشخیص مصحلت نظام در این سایت بازتاب پیدا می کند. دیروز اخبار از دبیرخانه مجمع بود و امروز از دفتر ریاست مجمع.‌ به همین نسبت حاشیه امنیتی این سایت نیز همین منوال را دارد. آنهایی که طی این چند سال این دو سایت را رصد کرده اند، کاملاً افشای اخبار محرمانه تر و جسورانه تر شدن تحلیل های منتشره در این دو سایت را درک می کنند.

 

البته از حمایت های مالی و پولی هم که خدا بهتر خبر دارد ولی یک زمانی که بالای ستون سمت راست بازتاب یک سازمان نفتی تبلیغ زد، این روزها نیز هواپیمایی نفتی- کرمانی ماهان پروازهای خود را بر پیشانی سایت آینده نیوز روزانه دایر کرده اند.

 

آن چه از دیروز تا امروز تفاوت نکرده است، قدرت شگفت انگیز، ایجاد هیجان و جذابیت رسانه ای در پیداکردن نقاط ضعف و خطای دیگران است. یک استاد جامعه شناسی و ارتباطات دانشگاه می گفت: بازتاب مظهر غیبت سیاسی است. چون حرف حکیمانه ای بود دیگر اینکه چه کسی بود و چه دانشگاهی درس می دهد مهم نیست.

 

از مطایبه و کنایه بگذریم. آینده نیوز مانند برخی دیگر از سایت‌های خبری تحلیلی بدون اینکه انتساب خود را به خاندان رفسنجانی بپذیرد، در حال به روز رسانی و دفاع از این سلسله جلیله و نقد و حمله به مخالفان آنان است. از فرمانده سپاه و دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس جمهور تا به پایین، تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

 

اما اینان دفتر حقوقی دارند، سایت دارند، اهرم فشار دارند و هزار روش و ابزار دارند تا داد خویش را از این بیداد رسانه بستانند. آن چه که در این رسانه به عنوان یک خط و محور جنگ روانی به صورت ثابت پیگیری می شود و همه داغ و درد نوشته همان است: حمله به بدنه حزب اللهی و انقلابی جوان جامعه است. همان هایی که رهبری درجه افسری جنگ نرم را بر دوش‌شان چسبانده است.

 

همان طور که همه می دانند در انتخابات نهم ریاست جمهوری علی رغم مخالف همه سران اصول گرایی و محافظه کاری و راستی و هر اسم دیگری که یدک می کشیدند مثلا انقلابیون و ولایتمداران سابق، این جوانان و دانشجویان و بسیجیان بودند که بدون توجه به نظر فرمانده بالاتر و رئیس حزب کذا محمود احمدی نژاد را کاندیدای خود قرار دادند؛ از بسیج دانشجویی تا جامعه روحانیت مبارز هر کس به دنبال کسی بود اما یک فهم و بصیرت انقلابی در این 16 سال در بدنه جوان کشور دمیده شده بود که معیار را زود و خوب می فهمید.

 

رهبر انقلاب در طی 16 سال هدایت نفوس عامه و خاصه توانسته بود، بخشی از جامعه دانشجو را با دغدغه های اسلامی- انقلابی امام امت پرورش دهد. آن هایی که به فرمان نانوشته و ناگفته او، عقب نشینی های هسته‌ای را در دوره خاتمی به توفان انتقاد و هجمه گرفتند. آن هایی که صدا و سیمای اشرافیت زده و سیاست زده را در نگاه های منتقد خویش خرد کردند. دانشجویان و حزب اللهی هایی که از قوه پرمدعا جواب می خواستند: فرمان هشت ماده ای چه شد؟ مبارزه با دانه درشت ها کجا رفت؟ و...

 

رهبری همچون امام امت یک نسل تربیت کرده است که صرفاً از او فرمان می برند. ملاک و معیار را از رهبر می گیرند. قرب و بعد به رهبر را ملاک حب و بغض خویش قرار می دهند. به لباس و سابقه و سن هم کاری ندارند، حتی اگر احمدی نژاد باشد. عملکرد را بر اساس معیار می سنجند و در مقام عمل اقدام مقتضی را انجام می دهند.

 

وبلاگ می نویسند، روزنامه منتشر می کنند، نمایشگاه برپا می کنند، تجمع برگزار می کنند، شیشه سفارت می شکنند، لازم باشد چوب هم دست می گیرند، ابایی ندارند. سپاه جوان پاسداران انقلاب اسلامی هستند. سربازانی که در وقت لزوم پیشروی می کنند، اشارت نشین نیستند. ملاحظه کاری سیاسی و جناحی ندارند، فرمانده کل قوا گفته، آرمانگرا باشید، مطالبه گر باشید، حتی اگر اشتباه کنید.

 

اما آینده نیوز در پیوند میان سیاست و نفت پدید آمده است تا این نسل را هدف قرار بدهد.

 

البته این مسئله جدیدی نیست، پس چرا باید وقت نیمه شبی از یکی از همین افسران صرف مکررات شود. تفاوت در بالا گفته شد. این بار حمله به فرزندان انقلاب و امام از زاویه رهبری و امام صورت می گیرد. تا چندی پیش از این مدعیان خط امام بودند که فرزندان حقیقی انقلاب را متهم به عبور از خط امام می کردند، اما این بار رسانه ای وارد صحنه شده است که با عکس و برچسب رهبری می خواهد‌،‌ این خیانت را تکرار کند. البته میزان اثرگذاری این شبهه افکنی و پنجه کشیدن بر صورت پلنگ زیاد نیست و بیشتر زحمت خود می دارد. ولی لازم است در برابر این نفاق نیز صدایی به اعتراض برخیزد.

 

دقیقاً بر نقاط قوت این جبهه دست می گذارد، تبعیت از ولی فقیه را مرام خود می شمارد و بر اساس آن تیشه به ریشه می زند. پاکدستی و مبارزه با فساد را شعار خود می خواند، سعی در فرافکنی و زدودن اتهامات بین از صاحبان خود، با برآوردن نوای «آی دزد! آی دزد!» دارد. همان گونه که رهبری فرمودند، نقاط قوت را به نقاط تهدید تبدیل می کند. در دل ها شک ایجاد می کند. تبعیت از رهبری را دقیقاً به مسیری خلاف آنچه رهبری می خواهد، می کشاند. با ترویج بی عملی و عوض کردن هدف و سیبل! شعار مبارزه با اشرافیت و عدالت‌خواهی را عنوان می کند اما موارد اصلی و مسلم را فراموشانده می کند. از رهبری و اسلام انقلابی اسم می برد ولی سیاست خارجی مقتدرانه و انقلابی را هدف قرار می دهد.

 

در ماجراهای پس از انتخابات، بغض این سایت در ناسزاها و یقه درانی درباره «لباس شخصی» ها کاملاً مشهود بود.

 

هر کس نداند، صاحبان این سایت می دانند که لباس شخصی ها کسی نیستند جز بچه های پیراهن روی شلواری که وقتی سنگی به سمت انقلاب پرتاب شود، سینه و سر خویش را سپر می کنند و اگر موتورشان را آتش بزنند، آن را فدای انقلاب کرده، می دانند. افسرانی که در میدان مبارزه حاضرند و به تشخیص خود مبتنی بر آنچه آموخته اند، ابزار دفاع و حمله را انتخاب می کنند. خدا به نیروی انتظامی خیر کثیر دهد ولی کیست که نداند، در همه ناآرامی های شهری، این بسیجیان بی کارت و بی پلاک هستند که خط اول درگیری ها و زد و خوردهای خیابانی قرار دارند. کسی از شهدایشان نامی نخواهد برد، مگر ده سال پیش اینگونه نبود، پس چرا دوباره می آیند؟

 

آینده از همین قصه می ترسد. یعنی صاحبان آینده از این مسئله می هراسند، چرا که ممکن است روزی سراغ آنها هم بروند. حتی اگر در لندن و دبی و کانادا مخفی شده باشند.

 

حاج سعید قاسمی یکی از فرماندهان میانی این افسران جوان را همه می شناسند. خط و ربط سیاسی ندارد. فقط یک خط دارد امام روح الله. ذوب در امام است. جنگ را ده ساله معرفی می کند. دانشگاه به دانشگاه، سنگر به سنگر، شهر به شهر به راه افتاد و از دو اسلام حرف زد. از دو دفاع مقدس اسم برد. وقتی سایت آینده تیغ مسموم تیترش را به سمت او نشانه رفت، دیگر معلوم شد، این سایت هدفی جز خط انقلاب ندارد. هدفش به سخره گرفتن و شکستن هیمنه حزب الله است. حزب اللهی که هیچ خط و جناحی جز رهبری ندارد. کباده رهبری و امام خمینی می کشد. همچون صاحبش می گوید رهبری بهترین فرد برای اداره مملکت است، اما در روز روشن با گستاخی تمام، خلاف گفته ها و خواسته های علنی اش عمل می کند.

 

سایت آینده، افسران جبهه نرم را هدف گرفته است. به نظر می آید این خطر یک خطر بسیار جدی برای جبهه انقلاب اسلامی است. نه سایت آینده، خط تبلیغاتی و جنگ روانی ای که می خواهند از زاویه رهبری، جوانان انقلابی را در مسیری که در پیش گرفته اند دلسرد و مردد کنند. 


دیدگاه شما

عنوان آخرین اخبار
انتقاد شدیداللحن دو نماینده مجلس ایران از رهبر حماس
از امروز 88.7.15 خبر گزاری لک نیوز آغاز به کارکرد
پشت پرده تصاحب مخابرات توسط برخی نهادها
سعید حجاریان: از همه جا بی خبر بودم، شما باید تعریف کنید
اقتصادی کردن نظامیها و امنیتیها، انحرافی که از دوران هاشمی و رضا
شگفتی حجاریان ازشنیدن حوادث خارج زندان
نابغه هاعلیه کارگردان متجاوز
خبرهایی از اوین - بازجوی ابطحی به سراغ رمضان‏زاده رفت
آنتن های سرطان زا پرندگان تهران را کوچاند
هشدار سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران، درخصوص حفظ جان بهزاد ن
عکس: انتخابات رضاخانی
سکوت رادان درباره نقش خود در کهریزک
درسهای انتخابات «افغان»ها به همسایه متمدن
عصبانیت رجا:چرا آینده ازلباس شخصیهاانتقاد می کند
انتصاب مهم درسپاه:نقدی فرمانده بسیج شد
[همه عناوین(22)]

کلمات کلیدی
انتقاد شدیداللحن دو نماینده مجلس ایران از رهبر حماس . خالد مشعل . قدرت‌الله علیخانی .
 
پایگاه خبری لک نیوز

تمام خبرها

خبرنامه
 
دوستان ما
جلوه

آ موزگار عشق
گمگشته
معرفت
دخترک
yazd blog
با نام تو ای تنهاترین
انتظار
یا ابا صالح المهدی جهان در انتظار توست
حامیان سپهرحیدری
حباب زندگی
حاج رضوان
شوکران
****شهدا شرمنده ایم****
عشق؛خدا؛پدر؛دوست دارم؛هدیه؛گل؛یادگاری؛عشق علی؛شادی
در پناه آسمون
وبلاگ علمی تخصصی حقوق ورسانه
علوم کامپیوتر
عشق یعنی در فراقش سوختن
شاهد
تنها
آرزو دارم سر آمپول‌ها نرم باشد!
مارسا12
سایت تفریحی سونگ ایل گوک
09370811917 s.m.s
وبلاگ تخصصی مهندسین مرتع و آبخیزداری
قرمز آ تشین
جستجو کردی نبود کلیک کن اینجا هست؟!!!!
کسب درآمد از طریق اینترنت
توسعه سینمای فاخر
بیا تو موزیک
یادداشت های یک روحانی
•.•ღ♥ღاز عشق تا دانلودღ♥ღ•.•
بسیج دانشجویی رودهن
پسر دوست داشتنی
سایت خبری مالباخته‏های شرکت هرمی گالف - حتما عضو شوید
مطالب جالب و سرگرمی
سریال دلنوازان
تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ
علی بلندگرامی
نوای عدالت
تفریحات مجازی (همه چی)
بسیج مدرسه عشق

...:: قالبهای پارسی بلاگ ::...
یکی هست یکی نیست غیر از خدا هم هیچکی نیست
قالب وبلاگ
بهترین های اینترنت
شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان جرقویه علیا
روش دات کام
 
 
  Laknews.Parsiblog.com © 2009 کلیه حقوق این وب سایت متعلق است به